Co oznaczają CC i BCC w wiadomościach e-mail?

17 lutego 2021
Category: Poprawić Swoją

Przeglądaj.

TematPrzemysłE-mail jest preferowanym sposobem komunikacji w biznesie, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie. To proste, nieskomplikowane, bezpieczne i odbywa się w czasie rzeczywistym. Prawdopodobnie dlatego w 2018 roku codziennie wysyłano 281 miliardów e-maili.

Ale tak jak w przypadku wszystkich form komunikacji, istnieją zasady zapewniające, że komunikacja między tobą a odbiorcą jest uporządkowana i cywilizowana.

Jedną z tych zasad etykiety e-mailowej jest użycie CC (kopia do wiadomości) i BCC (ukryta kopia).

Co to jest CC i BCC w e-mailach?

Jeśli kiedykolwiek wysłałeś wiadomość e-mail, natrafiłeś na dwa pola tuż obok pola „Do: DW i UDW. Mówiąc najprościej, CC i BCC to dwa sposoby na włączenie większej liczby osób jako odbiorców wiadomości e-mail.

Co oznacza CC?W przypadku wysyłania e-maili CC jest skrótem od „kopii węglowej. W czasach poprzedzających Internet i pocztę e-mail, aby utworzyć kopię pisanego listu, trzeba było umieścić kalkę między tym, na którym pisałeś, a papier, który miał być twoją kopią.

Podobnie jak powyższa fizyczna kopia, CC to łatwy sposób na wysyłanie kopii wiadomości e-mail do innych osób.

Jeśli kiedykolwiek otrzymałeś wiadomość e-mail CCed, prawdopodobnie zauważyłeś, że zostanie ona zaadresowana do Ciebie oraz listy innych osób, które również otrzymały DW.

Co oznacza BCC?BCC oznacza „ukrytą kopię. Podobnie jak CC, BCC to sposób wysyłania kopii wiadomości e-mail do innych osób. Różnica między nimi polega na tym, że chociaż możesz zobaczyć listę odbiorców, gdy używany jest CC, tak nie jest w przypadku BCC. Nazywa się to kopiowaniem ukrytym, ponieważ inni odbiorcy nie będą mogli zobaczyć, że ktoś inny otrzymał kopię wiadomości e-mail.

Czy mogę zautomatyzować proces wysyłania e-maili?

Jeśli już wysyłasz e-maile do swojego bloga lub sklepu, możesz łatwo zarejestrować się, aby skorzystać z usług dostawcy usług e-mail (ESP), takiego jak Campaign Monitor, i zautomatyzować swoje e-maile. Możesz oddzielić odbiorców według list subskrybentów, a wiadomości e-mail będą wysyłane automatycznie na podstawie ustawionych przez Ciebie reguł.

Czy potrzebuję ESP?Dostawcy usług pocztowych usprawniają proces wysyłania e-maili. Ponadto, ponieważ ludzie tak często sprawdzają swoje skrzynki odbiorcze, poczta elektroniczna jest bardziej niezawodna niż media społecznościowe czy reklamy. Jeśli chcesz jak najlepiej wykorzystać swoje obserwacje w mediach społecznościowych, blogu, sklepie internetowym lub stronie internetowej, wysyłanie e-maili za pośrednictwem ESP to łatwy sposób na komunikację z ludźmi, którzy kochają Twoją markę. Przeczytaj nasz przewodnik dotyczący wyboru ESP tutaj.

Jak spędzać mniej czasu na e-mailach?Wysyłanie e-maili do Twojego bloga lub sklepu może być czasochłonne, ale nie musi. Platforma e-mailowa, taka jak Campaign Monitor, to opłacalny sposób wysyłania pięknych wiadomości e-mail bez konieczności posiadania wiedzy technicznej. Możesz także wdrożyć automatyzację, a nawet śledzić wyniki, aby upewnić się, że wiadomości e-mail działają dobrze. Możesz wypróbować nasze bezpłatne narzędzie do tworzenia wiadomości e-mail, aby przekonać się, jakie to proste

Czy to naprawdę ma znaczenie?

Chociaż możesz nie zdawać sobie sprawy, że często używasz tych dwóch funkcji poczty e-mail, z pewnością mają one swoje cele.

Kiedy należy używać CC?Użycie CC jest nieco dyskusyjne, ponieważ działa tak samo, jak dodanie wielu odbiorców w polu „Do. Co jest takiego specjalnego w CC?

Używanie CC jest bardziej kwestią etykiety niż czegokolwiek. Ogólna zasada jest taka, że ​​pole „Do jest zarezerwowane dla głównych odbiorców wiadomości e-mail. Inne zainteresowane strony mogą zostać dołączone jako DW, aby mogły mieć własną kopię wiadomości e-mail.

Przekazywanie innym stronom również zapewnia wszystkim zainteresowanym, że e-mail był widoczny dla wszystkich.

Kiedy należy używać BCC?BCC ma bardziej solidne zastosowania. Oto dwa najpopularniejsze:

Kiedy nie chcesz, aby główny odbiorca wiedział.

Dobrym przykładem może być sytuacja, gdy masz problemy z pracownikiem. Wysyłając im wiadomość e-mail, możesz wysłać do swojego przełożonego lub HR BCC w wiadomości e-mail, aby otrzymali kopię Twojej korespondencji. W takim przypadku inni członkowie zespołu otrzymają go, ale Twój współpracownik nie zobaczy, że inne osoby zostały uwzględnione w korespondencji.

Wysyłając do dużej listy.

Kiedy wysyłasz wiadomość e-mail do rodziny i znajomych, którzy się nie znają, wpisz ich adresy w polu UDW. Wiadomość e-mail będzie wyglądać tak, jakby została specjalnie do nich wysłana, ponieważ nie będzie nikogo wymienionego jako CCed. Zapewnia to również czystość wiadomości e-mail, ponieważ nie będzie długiej listy odbiorców.

Pamiętaj tylko: jeśli wysyłasz wiadomości na listę mailingową swojej firmy, upewnij się, że korzystasz z platformy e-mail, takiej jak Campaign Monitor, aby Twoje e-maile nie trafiały do ​​folderu spamu, nie były otwierane i wyglądały profesjonalnie.

Co teraz?

Teraz, gdy znasz już funkcje tych dwóch funkcji, możesz śmiało poprawić swoją etykietę e-mailową, wprowadzając je w życie. Funkcje DW i UDW to w rzeczywistości najlepsze praktyki i funkcje wysyłania wiadomości e-mail, których powinieneś używać, jeśli wysyłasz osobiste wiadomości e-mail do więcej niż jednego odbiorcy.

Powinieneś także sprawdzić te inne pomocne treści.
Post na blogu
Jak tworzyć firmowe wiadomości e-mail, które pracownicy chcą czytaćAtrakcyjne korporacyjne wiadomości e-mail znajdują się na przecięciu najlepszych praktyk marketingowych i komunikacyjnych. Sprawdzić…

PrzewodnikJak wybrać idealnego dostawcę usług e-mail i platformę marketingowąDowiedz się, jak wybrać najlepszego dostawcę usług e-mail dla swojej rozwijającej się firmy.

Post na bloguCo jest uważane za spam e-mailowy i jak go unikaćOto, co musisz wiedzieć o spamie e-mailowym.

Prosto do Twojej skrzynki odbiorczejUzyskaj najlepsze dostarczane treści e-mailowe i marketingowe.Dołącz do 250 000 znanych marketerów i otrzymuj najnowsze wskazówki marketingowe, taktyki i wiadomości bezpośrednio w swojej skrzynce odbiorczej.

Zacznij korzystać z Campaign Monitor już dziś.Dzięki naszym potężnym, ale łatwym w użyciu narzędziom, wywieranie wpływu na marketing e-mailowy nigdy nie było łatwiejsze.

Używamy plików cookie, aby wyświetlać spersonalizowane treści i ukierunkowane reklamy, co zapewnia lepsze wrażenia z przeglądania i pozwala nam analizować ruch w witrynie. Przejrzyj nasze informacje o plikach cookie, aby dowiedzieć się więcej. W każdej chwili możesz zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi plików cookie.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy