IRS nie wykorzystuje zbyt często raportów walutowych banku

17 lutego 2021
Category: Małych Firm
Tweetnij to
Prawie każdy wie, że jeśli przyniesiesz do banku ponad dziesięć tysięcy w gotówce i je zdeponujesz, bank wyśle ​​raport, który trafi do IRS. Patrząc stamtąd, możesz pomyśleć, że umieszczą kogoś na twojej walizce i będą ci się przyglądać. Tego typu myślenie może doprowadzić do rozbicia wpłat lub wypłat na mniejsze kwoty, aby uniknąć napływających raportów. To bardzo duży błąd, ale zajmiemy się tym później. Oto szok na ten tydzień. Możesz wpłacać dwadzieścia tysięcy w każdy czwartek przez rok, a szanse, że IRS się tobą zainteresuje, są gdzieś pomiędzy szczupłym a żadnym, ale prawdopodobnie bliższe zeru. To wydaje się być wyciągnięciem z ostatniego raportu TIGTA – Urząd Skarbowy nadal nie wykorzystuje efektywnie raportów z transakcji walutowych,TIGTA oznacza Generalnego Inspektora Skarbowego ds. Administracji Skarbowej.

Kredyt: Getty Royalty Free

Tajemnica bankowa – nie – ustawa

Kiedy rozmawiałem z Ellen Zimiles, byłą zastępcą prokuratora amerykańskiego w 2015 r., Jedną z jej obserwacji było to, że w ustawie o tajemnicy bankowej chodziło bardziej o ujawnienie niż tajemnicę. I to właśnie wynika z upadku prawa, o którym mowa w raporcie TIGTA.

Ustawa o raportowaniu walut i transakcji zagranicznych z 1970 r., Zwana ustawą o tajemnicy bankowej, nakłada na amerykańskie instytucje finansowe obowiązek wspierania agencji rządowych Stanów Zjednoczonych poprzez składanie raportów dotyczących transakcji walutowych. Jeden z takich raportów jest znany jako Raport transakcji walutowych (CTR), który instytucje finansowe muszą składać w Financial Crimes Enforcement Network w przypadku transakcji walutowych przekraczających 10 000 USD lub transakcji wielowalutowych o łącznej wartości przekraczającej 10 000 USD w ciągu jednego dnia.

Nie chodzi tylko o podatki. Kent Hovind często wspomina, że ​​był przeznaczony dla handlarzy narkotyków. TIGTA zauważa, że ​​podatki były częścią pakietu.

Kongres uważał, że raporty wymagane przez Ustawę o tajemnicy bankowej, w tym CTR, będą przydatne do wielu celów, w tym do celów przestrzegania przepisów podatkowych.

Raport 2010

TIGTA informowała w tej sprawie w 2010 roku. Raport nosił tytuł „ Dane z raportu walutowego mogą być dobrym źródłem informacji o potencjalnych klientach . To znaczy – kto wiedział? W rzeczywistości w 2010 roku TIGTA zauważyła, że ​​IRS korzystało z raportów CTR z dobrym skutkiem.

Urząd Skarbowy (IRS) uznaje korzyści płynące z używania raportów transakcji walutowych (CTR) w swoich działaniach w sprawach karnych i cywilnych. Wydział Śledczy ds. Kryminalnych IRS wydał szereg wyroków skazujących za uchylanie się od płacenia podatków, które albo pochodzą z danych CTR, albo dla których dane CTR posłużyły jako mapa drogowa do ustalenia przestępstwa. Dodatkowo, egzaminatorzy IRS zamknęli kilkaset audytów, które zostały zainicjowane na podstawie danych CTR i w trakcie procesu zalecili dodatkowe podatki w wysokości 13,6 mln USD.

Wydaje się jednak, że 13,6 miliona dolarów to niewiele. Oczywiście istnieje ten praktyczny problem.

TIGTA zalecił, aby w miarę dostępności zasobów Dyrektor ds. Egzaminów, Wydział Małych Firm / Samozatrudnionych zbadał możliwość szerszego wykorzystania CTR w celu pozyskania dodatkowych osób, które nie rejestrują się i nie zgłaszają do audytu. ( Podkreślenie dodane )

IRS nieco zgodził się z TIGTA, ale pomyślał, że mogli trochę dać się ponieść emocjom.

Cieszymy się, że zarząd IRS zgadza się z rekomendacją. Jesteśmy jednak zaskoczeni brakiem zobowiązania do poszukiwania dodatkowych osób, które nie zgłosiły się do kontroli, biorąc pod uwagę potencjalne dochody. Jeśli chodzi o spór co do miary wyniku, utrzymujemy, że potencjalny wzrost przychodów o 1,3 miliarda USD jest rozsądnym szacunkiem, biorąc pod uwagę założenia zastosowane do oszacowania. Ponadto trafność i trafność metodologii doboru próby i szacunków została potwierdzona przez statystykę.

To dopiero osiem lat

Podejrzewam, że jest to głównie kwestia niedostępności środków, ale TIGTA donosi, że IRS nie korzysta z raportów.

IRS nadal nie wykorzystuje systemowo danych CTR w badaniach. Chociaż kierownictwo IRS zgodziło się z zaleceniem TIGTA w raporcie z września 2010 roku i zacytowało kroki podjęte w celu opracowania skierowań do egzaminów z CTR, IRS nadal nie wykorzystuje systemowo CTR do identyfikacji i ścigania osób potencjalnie niezgodnych. Nie pozwala też skutecznie śledzić skierowań informacji od egzaminatorów z ustawy o tajemnicy bankowej do działu egzaminacyjnego. Wreszcie, niektórzy egzaminatorzy nie dokumentują, że biorą pod uwagę dostępne informacje o CTR podczas swoich audytów.

Co gorsza, kończą się zaszyfrowaniem liczb.

Podczas prac terenowych do tego przeglądu, TIGTA odkrył również, że dane CTR przechowywane w Zintegrowanym Systemie Pobierania Danych niepoprawnie agregowały kwoty CTR dla wielu osób i pokazywały tę samą całkowitą kwotę CTR dla tych osób. Zainicjowaliśmy audyt uzupełniający, aby określić zakres i potencjalne przyczyny tego problemu.

Powinieneś zacząć się martwić

IRS twierdzi, że poświęci więcej czasu na badanie tych raportów o transakcjach walutowych, więc jeśli miałeś ochotę na oszustwa, być może musisz być bardziej zgodny.

TIGTA zalecił, aby IRS 1) ustanowił sformalizowane procedury przetwarzania zgłoszeń do Programu Ustawy o tajemnicy bankowej i rozpoczął śledzenie czasu wymaganego do wysłania skierowań do Zespołu Wsparcia Egzaminów Terenowych oraz 2) wyjaśnił formalne procedury z Podręcznika Podatkowego, aby pomóc egzaminatorom w rozważaniu CTR dane w badaniach. Kierownictwo IRS zgodziło się z zaleceniami i planami podjęcia działań naprawczych.

Z drugiej strony IRS obiecał to zrobić osiem lat temu i na podstawie tego raportu widzimy, jak to się skończyło.

Ironia

Ludzie, którzy myśleli, że są sprytni, dzieląc swoje transakcje na mniejsze kwoty, aby uniknąć raportów bankowych, w rzeczywistości popełniali przestępstwo. Nazywa się to strukturowaniem. I w przeciwieństwie do uchylania się od płacenia podatków, które wymaga elementu samowoli, stosunkowo łatwo jest to udowodnić. Strukturyzacja może również narazić ludzi na cywilną konfiskatę funduszy strukturyzowanych. IRS CI skorzystał z tego i po stworzeniu złego rozgłosu wycofał się. TIGTA sporządziła również raport na ten temat – prawa strukturalne wymuszone w dochodzeniach kryminalnych, przede wszystkim w stosunku do legalnych funduszy i naruszające prawa niektórych osób i przedsiębiorstw.

Kent Hovind, twórca młodej ziemi, jest na czymś w rodzaju krucjaty przeciwko niesprawiedliwości swoich przekonań dotyczących strukturyzacji, chociaż jego narracja pomija, że ​​został skazany również za inne przestępstwa i podlega ogromnemu niedoborowi podatku dochodowego od obywateli. Moja teoria na temat jego oburzenia jest taka, że ​​przygotował się na oskarżenie go o uniki, ustanawiając obronę Policzka i został oślepiony strukturą. Ironia polega na tym, że gdyby właśnie kazał żonie odebrać jedenaście tysięcy, kiedy tego właśnie potrzebowali, rutynowy raport bankowy mógłby nie wywołać szumu.

Oto Kent opowiadający swoją historię Joshowi Bernsteinowi na początku tego miesiąca.

Inne pokrycie

Michael Cohn pokonał mnie po raz pierwszy w dziedzinie księgowości Program tajemnicy bankowej IRS ma niewielki wpływ na zgodność z przepisami podatkowymi – ładne podsumowanie raportu. Był też IRS, który wciąż nie wykorzystuje raportów z transakcji walutowych w czasie podatków.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy