11. Forum IAB w lipcu 2017 roku

Tegoroczny temat Forum IAB, który brzmi "Świat pod napięciem. Oryginalny porządek w reklamie" dzierży być odpowiedzią na publiczne przemiany, które wpływają dzięki szeroko pojęty marketing. Na początku czerwca w warszawskich Zł Tarasach po raz 11 spotka się 1100 specjalistów branży online.

Uczestnicy Forum IAB będą rozmawiać o innowacjach w komunikacji marketingowej, konsumencie przyszłości, modelach współpracy agencji z klientem w nowych realiach digital, roli internetu w progresu firm. Nie zabraknie tematów gorących czy kontrowersyjnych - coraz silniejszej konkurencji, rosnącej w siłę sztucznej bystrości, korzyści i zagrożeń dotyczących rozwojem technologii, zjawiska blokowania reklam i bezpieczeństwa obrazu marek w sieci.

Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska:

Konferencja posługuje rozwojowi branży online jak i również promocji internetu jako przybory i sposobu na biznes. To tematy, które interesują już nie tylko profesjonalistów branży digital, ale też szefów marketingu czy progresu, wręcz prezesów firm. Wraz z każdym rokiem zwiększa się grupa przedstawicieli kadry zarządzającej, w tym dyrektorów reklamy, którzy debatują razem wraz z nami.

Konsument, komunikacja, organizacja

Tematy podjęte w ramach bloku konsument będą dotyczyły modelowania zachowań, granic konsumpcjonizmu, wpływu kompromisu kulturowego na trendy rynkowe. Prelegenci dużo uwagi poświęcą temu, jak korzystają z globalnej sieci millenialsi, a jak pokolenie X oraz co mówi Facebook o różnicach między generacjami. Istotnym wątkiem będzie użycie personalizacji komunikacji, sposoby i narzędzia budowania silnych marek.

W bloku poświęconym komunikacji eksperci opowiedzą o aktualnych trendach, w tym rzeczywistości rozszerzonej, botach, sztucznej inteligencji i sterowaniu głosowym. Ważne miejsce zajmie zastosowanie content marketingu. Silnie zostaną wyeksponowane narzędzia służące efektywnej komunikacji.

Wśród tematów bloku organizacja znajdą się więc m. in. pomocowe modele biznesowe, modele współpracy agencji z klientem w realiach digital, rola firm kreatywnych w biznesie przyszłości, digital hubs jako odpowiedź na rosnące potrzeby interesu cyfrowego. Pojawią się też tematy kontrowersyjne jakim sposobem np. "Konsument w środku? Może już wystarczy! ", jak i również refleksja nad prymatem "być" nad "mieć" bądź wręcz nad wpływem pornografii na rozwój technologii.

Prelegenci

W konferencji weźmie wkład kilkudziesięciu międzynarodowych i rodzimych ekspertów branży online, kierowników i managerów globalnych spółek, m. in. Jason Jercinovic (Global Head of Reklama Innovation w Havas), Michael Khan (Global CEO Performics & Performance Practice Lead w Publicis Media), Anna Gruszka ( Chief Digital Officer w IPG Mediabrands), Robert Kozielski (wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego) oraz Jan Zając (prezes Sotrendera).

Nad programem Forum czuwa Podpowiedź Programowa, w której zasiada 40 ekspertów marketingu online w Polsce, członków grup roboczych IAB Polska. W tym roku przewodniczą do niej: Krzysztof Sobieszek (Practice Lead Business Transformation w Publicis Media) i Michał Kreczmar (dyrektor w zespole ds. transformacji cyfrowej w PwC).

Czym jest IAB Polska?

Działający od 2000 roku Związek Pracodawców Filii Internetowej IAB Polska wydaje się organizacją zrzeszającą ponad dwieście najważniejszych firm polskiego branży internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci marketingowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w toku wdrożenia internetu jako skutecznego sprzęt prowadzenia biznesu i ofert. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i wpaja standardy jakościowe.

Tagi: reklama internet Komentując korzystasz z narzędzia Facebooka. Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników. Aby zgłosić wykroczenie – kliknij w odnośnik „Zgłoś Facebookowi” przy wybranym poście. Regulamin i maksymy obowiązujące na Facebooku znajdują się pod adresem https://www.facebook.com/policies

Polecamy

  • Piotr Kuczyński: "Jestem wściekły. Zmieniłem zdanie o likwidacji OFE. Na jeszcze gorsze"

  • Jeśli ktoś spóźnił się ze złożeniem PIT, może uniknąć kary. Trzeba czynny żal

PROMOCJI Koniec bloku reklamowego

Afera GetBack

  • Trigon TFI zmienia nazwę po aferze GetBacku

  • Afera GetBacku. Gerda Broker próbuje uciec spod topora

  • Afera GetBack. Twórca Altus TFI usłyszał nowe zarzuty

  • Zatrzymano byłego prezesa Idea Banku i kliku pracowników. Chodzi o aferę GetBack

Notowanie



Aktualności

gDDKiA: podwykonawcy Salini i Impresa Pizzarotti nie wrócili dzięki budowy odcinków na A1 i S5

GDDKiA: podwykonawcy Salini i Impresa Pizzarotti nie wrócili dzięki budowy odcinków na A1 i S5

Po przerwie zimowej część podwykonawców firm Salini i Impresa Pizzarotti nie wróciło w poniedziałek na budowy dróg - poinformował rzecznik Generalnej Dyrekcji Tras Krajowych i Autostrad Jan Krynicki. Robotnicy zatrudnieni za pośrednictwem…...

forum w Krynicy. Wicepremier Morawiecki o wzroście PKB jak i również Brexicie

Forum w Krynicy. Wicepremier Morawiecki o wzroście PKB jak i również Brexicie

300 plus w świeżej odsłonie. "Większa pewność odnośnie do jego ciągłego funkcjonowania" Rząd wycofał się z kontrowersyjnego pomysłu. Będzie inna propozycja Cztery śmigłowce za przeszło 1, 6 miliarda. "Wzmocnią znacząco nasze…...